Crits
Holaaaa,
fa uns quants mesos, tinc la necessitat de cridar. Nose si es que estic estressada o nerviosa per algo, no u se!!
Em podrieu dir si es normal aixo. Si auria d'anar al psicoleg o al metge o no, es k estic bastant preocupada.
Moooooooltes gracies!😘😘
Laia Sala

Hola anònima,
Doncs la necessitat de cridar pot venir perquè hi ha alguna cosa que et neguiteja, que t'angoixa, que et posa nerviosa, que et fa por o que et fa enfadar. Normalment els crits estan relacionats amb dues emocions: la ràbia o la por. Hauràs de buscar què hi ha darrera d'aquestes ganes de cridar. Des de quan et sents així?
Per altra banda, cridar (sense insultar ningú i en un lloc que no molesti) és una bona manera de desfogar-se i tranquil·litzar-se, així que no pateixis! Si estàs a casa i no pots.... pots posar-te un coixí a la cara o bé expressar aquesta emoció a través d'alguna altra estratègia (pintura, dibuix, escriptura, música....)
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25