Estriees
Hola, fa un temps em van sortir estries als pits. Jo tinc els pits bastant grans i deu ser per aixo. Lo unic esk no marxen i estic precupada per quan al estiu m'hagi de possar el banyador. A part tambe molesten una mica i es noten bastant.
Gracies per tot! Espero que s'hagi entes...
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Les estries son una
ruptura que és fa dins la pell. Tot i que siguin molt molestes, no les podem
eliminar a no ser que fem un tractament de cirurgia estètica amb làser. Les
cremes que podem trobar ens ajuden a poder ajudar a que no surtin i quan acaben
de sortir poden dissimular-se una mica, però un cop surten ja no marxen.
Per intentar evitar-les has de beure l’aigua
necessària (1,5-2 litres al dia), hidratar-te bé la pell posant-te crema
hidratant, intentar no fer canvis de pes bruscos i fer-te massatges a les zones
on t’acostumen a sortir per millorar la teva circulació. Tot i així moltes
vegades és difícil evitar que surtin o aconseguir que es vegin menys.
A l’adolescència quan surten tendeix a ser per
canvis hormonals o en moments en que feu una estirada important. També pots
comprar una crema per les estries, que et pot ajudar a dissimular-les.
Tot i així, pensa que quasi totes les persones
tenen estries i que ara més que obsessionar-te en eliminar-les el que has
d’intentar és que no en surtin més tenint un bon estil de vida:
-menjant de manera equilibrada
-fent esport
-beure 1,5-2 litres d’aigua
-posant-te crema hidratant
-fer-te massatges per millorar la circulació
-evitant fer canvis bruscos de pes
Espero que et serveixi!
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga