fotos per whatssapp
Hola!
Mira volia que algú m'aconselles amb aquest tema i no he volgut dir´li a cap amiga perque se que s una mica fort.
Aquest juny de 2016 estaba parlant amb un noi de la meva classe i no paravem de parlar i a classe ens sentavem junts i algun cop se li anava la ma i em tocava la teta o les cames i a mi aixo m'agradava molt. Aquell mateix dia per la nit per whatssap va sorgir el tema de que fas etc, lo típic, i ell em va dir que feia molta calor i jo li vaig contestar i vaig posar-li que tenia rao i em va dir que passes foto de part de adalt i jo li vaig dir que anava amb un top i ens vam posar molt calents. Ell ho deia i de cop em va passar una foto de la seva polla . En aquell moment no mo creia pero deprés va pasar una del cos i cara despullat i si que era ell. Llavors em va dir et toca i jo li vaig pasar una de les meves tetes.
A ell li va encantar i a mi també. Sempre havia una mica de contacte a classe i era normal. Peró jo pensaria que al dia seguent em diria algo de lo que va passsar i va fer com si no hagués passat res i jo també i no ser que fer perqué tinc por de que ho hagi contat algu peró crec que no , ja que ell també em va passar fotos .
A més jo li vaig pasar les fotos perque ja portavem molt temps de tonteo i perqué em mola pero no ens em liat ni res només fotos per whatssapp i a classe algun tocament i eso pero res més i clar no se que fer.
Laia Sala

Hola Judith,
Ja saps que aquest tipus de foto et poden portar molts problemes. Sé que és amic teu i que te'n fies, però les persones quan ens enfadem o ens sentim ferides, podem actuar de manera molt impulsiva i buscant fer el màxim mal als altres. És un recordatori, però tingues-ho present.
Per altra banda, la meva pregunta és: t'agrada aquest noi? Tens ganes de tenir-hi alguna cosa? Perquè si en tens ganes, endavant! Fes algun pas i observa com reacciona!
Potser està avergonyit o no sap com reconduir la situació. Si a tu et ve de gust, pots tornar-hi a parlar.... i proposar-li quedar un dia o trobar-vos en alguna festa, a veure què sorgeix ;)
Si tu no tens ganes de tenir-hi res, serà millor que tanquis aquesta història i li demanis que borri la foto, així com tu també la borraràs i quedarà tot en una petita aventura virtual.
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25