FOTOS ATREVIDES PER WHATSAPP
NECESITO AJUDA!
Hola , la veritat que estic confosa perque fa ja uns mesos, exactament al juny, a la meva classe em sentava amb un noi que em va començar a agradar i la veritat que hi havia molta tensió i alguna vegada disimulava i em tocava les tetes i em em deixava , o em tocava les cames per sota la taula i m'agradava. Parlavem molt per whatsapp fins que un dia ja va pasar i em va dir pasa fot de part de a dalt i jo vaig dir vaig amb sustens perque fa calor i ell va dir jo sense samareta nsk i em va pasar foto de la seva tableta i jo en sostens. Ens vam posar molt calents fins que em va pasar fot de ell despullat on se li veia la polla i em va dir que em tocava. Jo en aquell moment estava molt calenta i li vaig pasar una foto de les meves tetes i em deia que se estaba fent una palla nsk i només va passar aixo i em va dir fins demà guapa. Al endemà no va parlar de aquest tema va fer com si res i encara actualment ho segueix fent i clar a mi ell m'agrada molt peró no ens em liat ni res només aquell moment de les fotos calentes. La veritat que ha vegades tinc por per si li ha dit a algú ja que jo a ningú li he dit peró crec que no ja que ell també va passar una foto seva . M'agrada molt i nose que fer ! Ajuda sisplau :(
Mariona Busto

Hola Judith!
Has provat de tornar a parlar amb ell? Entenem que encara aneu a la mateixa classe i per tant pots reprendre el contacte amb ell fàcilment, oi? Podries provar de tornar a parlar amb ell, de qualsevol tema, a veure com reacciona. Torneu a agafar confiança i a veure si podeu parlar del que sentiu, així podràs saber si ell també sent alguna cosa per tu!
Pel que fa al tema de les fotos, hem d'anar molt amb compte. Has de tenir present que quan enviem una fotografia o vídeo en perdem el control, no sabem mai a on poden anar a parar les nostres fotos o vídeos. Per tant, abans d'enviar qualsevol imatge o vídeo pregunta't: em faria res que la foto o vídeo circulés per tots els mòbils de l'insti? Si la resposta és que sí, val més que no l'enviïs, encara que l'altra persona insisteixi. Pot ser molt perillós i difícil d'aturar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat