GINECOLEG, URGENT
Hola!! Tinc el síndrome de l'ovari poliquistic i la meva mare em vol portar al ginecoleg per controlar-ho. Mha dit que em "ficaran un tub" per veure els ovaris per dins, pero no se si per aixo mhan de fer revisio.
La meva preocupació es que tinc relacions fa 1 any i la meva mare no ho sap, i tinc molta por a que ho sapiga.
El ginecoleg em demanara si soc verge? Pot saber si he tingut relacions?? I, quan em fiquin el tub, la meva mare ha destar present?
Tinc molta dubtes
Magradaria que mels resolguessiu tots...
Gracies
Mariona Busto

Hola Holita!
Segurament el que t'han de fer és una ecografia vaginal i pots demanar entrar tu sola a la consulta a l'hora de fer-la. Segurament el teu ginecòleg/a voldrà obrir-te el teu historial mèdic i per fer-ho t'haurà de fer diferents preguntes, com per exemple: edat de la primera regla, si són doloroses, cada quant et ve la regla, si has mantingut relacions sexuals, si fas servir mètodes anticonceptius, etc. Però sempre pots dir-li a la teva mare que prefereixes entrar sola a la consulta, el que parleu el metge i tu pot ser completament confidencial, així que si li dius, pots estar tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat