Necessito oblidar-lo ja!
Hoola!
El cas es que fa mes o menys un any em vaig declarar al noi que m'agradava i ell em va conestar que no sentia el mateix. Llavors jo em pensava que em sentiria trista perquè fins llavors ell i jo haviem estat molt amics i li vaig dir que almanco m'agradaria conservar aquella amistat, però això no va passar. De manera que ens anarem distanciant, però jo en aquells moments no em sentia realment trista, sino que sentia que havia de millorar com a persona. El problema va arribar uns mesos despres perquè me'n vaig adonar que seguia penjadíssima per ell, tot i que ell ja m'hagues rebutjat. I bueno, jo el segueixo enyorant molt i crec que em segueix agradant molt. Ell ara mateix te novia i quan em vaig enterar quasi em dona algo. Jo ara pensava que ja ho tenia superat, però no es així...
Hem podrieu dir alguna forma d'oblidar-lo definitivament? Es que ja ho he intentat tot, fins i tot he conegut altres persones, però m'es impossible i no se per que... a vegades penso que es perquè la nostra historia no va tenir un punt i final, sino uns punts suspensius i jo segueixo esperant que passi algo per tancar-la definitivament. Que haig de fer per posar-hi un punt i final?
Mariona Busto

Hola marga 310!
Doncs no és fàcil, però si ja sabem del cert que ell no sent el mateix per tu i a més en aquests moments ell té nòvia, és millor que prenguis una mica de distància per tal de protegir-te i no patir. Què volem dir prendre una mica de distància? Doncs ens referim a:
• Distància física, allunyar-te tant com puguis de la persona. Intenta no coincidir amb ell o redueix les trobades tant com puguis.
• Distància virtual, deixa de seguir-lo a les xarxes socials i d'estar pendent del que penja o deixar de penjar, de si es connecta o no, etc.
• Distància mental i emocional: centra't en tu! Deixa d'enfocar-te en aquesta persona i comença a fer coses que t'agradin i que et facin sentir bé. Queda amb les amigues, coneix gent nova i deixa que de mica en mica tot vagi posant-se a lloc.
Som conscients que no és fàcil "oblidar-se" d'algú i posar punt final de forma ràpida, necessitem temps i fer quelcom diferent que ens ajudi a estar millor per donar-nos permís per fixar-nos amb algú altre!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat