Moltes coses/stress
Hola, en primer lloc felicitarvos pel vostre treball i esforç.😘😘
He fet aquesta consulta perque tinc masses coses al cap i estic bastant estressada, us explico ha veure si em podeu ajudar.
-Fa poc vaig deixar al novio, tot i que encara el tinc al cap, no vull tornar amb ell, i aixo es una de les coses que no em puc treure del cap.
-A l'institut, tinc moltes coses a fer, deures, estudiar, treballs,... Massa cosa i m'estresso molt.
-Per les tardes moltes vegades no tinc temps a fer deures o estudiar, principalment perque faig dues extraescolars, i m'ocupen la majoria del temps. Obviament no les vull deixar.
-Una altra cosa aue m'impedeix relaxarme o concentrarme a l'hora d'estudiar es que a casa meva no hi ha prou tranquilitat, i menys si la meva germana petita em molesta tot el rato. Al poble no hi ha biblioteca.
Principalment aquests són els motius per els quals estic molt estressada. Si em poguessiu donar algun consell per relaxarme o al menys per no estar tant estressada, o ni que sigui per solucionar lo del ex.
Espero que em pogueu ajudar😌❣
Petonets😚😚
Laia Sala

Hola anònima,
Per la teva consulta ja se't nota neguitosa. Anem a pams que és la millor manera per afrontar quan les coses se'ns fan una muntanya.
• exparella. Sé que és difícil i que segurament passaràs una temporada estant malament. Però pel que expliques tens molts clars els motius pels quals ho vau deixar i també que no vols tornar amb ell, i això et donarà molt força. Continua així perquè vas per bon camí! Mica en mica veuràs que deixa d'ocupar tant espai dins el teu cap ;)
• Institut. Això és qüestió d'organitzar-te. Marca't en un requadre totes les feines que has de fer i ordena-les de més prioritat a menys prioritat. Si necessites ajuda, també pots recórrer al teu tutor o tutora que estaran encantats de veure la teva implicació!
• Extraescolars. Per res del món les hauries de deixar si t'agraden i et fan sentir bé! Però potser sí que hauràs d'aprendre a gestionar millor el temps per poder-ho compaginar tot, no creus?
• Concentració a casa. És important que tinguis el teu espai a casa per poder fer els deures i que ningú et molesti. Per què no proves de demanar a casa que et respectin aquesta estona. Pots fer un cartell i penjar-lo a la porta de l'habitació o del lloc on estiguis treballant i així tots sabran que estàs fent deures. També t'anirà bé que desconnectis les dades del mòbil durant l'estona que dediquis als deures. Pots estar 1 hora o 1 hora i mitja sense mirar el mòbil?
Espero haver-te ajudat una miqueta ;)
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25