Millors amic i amor
M'agrada molt em meu millor amic desde fa 15 anys (jo tinc 15 anys jejej osigui,desde sempre), i mai m'atreveixo a dir-li res perquè els dos som molt vergonyosos(crec que jo a ell tambe li agrado), i la qÜestió és que la meva millor amiga em va dir que si li podia dir al meu millor(el noi que m'agrada) que ella anava d'ell,i jo com soc tonta, doncs li vaic dir, i ell la va rechazar, i jo li vaic passar captura de whatsapp a la meva amiga i ella encara esta pillada d'ell pero ell no en vol saver res d'ella i a mi el meu millor amic cada dia m'agrada mes, i la meva miilor amiga no sap res i crec que el meu millor amic(el tio que em mola) tampoc ho sap.De fet que estic feta un liioo ajudeu-mee. Ahh!! i petons redactors i redactores i adolescents <3
Espero que m'ajudeu(sempre en anonimat jeje)
Helena Angel

Hola .,
La situació que ens planteges no és gens senzilla ja que passi el que passi, mínim, algun dels tres patirà. Valora com podries parlar amb el teu millor amic (el noi que t'agrada) i fer-li saber el que sents, expressa-li amb la major sinceritat, les pors que tens, etc...i a veure ell què hi diu... o també abans de fer el pas tu, també pots preguntar-li si li agrada alguna noia, a veure si realment la teva sospita que tu també li agrades és certa (l'única persona que pot resoldre aquest dubte és ell).
I amb la teva millor amiga, el tema és més "punxegut", que t'agradi el mateix noi que a la teva millor amiga, sovint no té una solució que agradi a totes les parts. Però l'única cosa que pot ajudar, si has de parlar amb ella, és que siguis sincera, explica-li el que sents, com has viscut tot el que has viscut, i deixa-li clar què significa ella per a tu!
Una abraçada molt forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat