Any dificil
Hola, nesecito consell.
Aquest any he començat batxillerat, i tenia un grup de 5 amigues pero totes s'han dispersat menys una que va a la meva clase. Pero sempre esta molt rara, es com si fos bipolar i me donen ganes de cridarli o no se. Hem fica nerviosa.
Quan esta de bones es super bona persona pero a la que se li giren els cables se enfada per tot. Jo me intento relacionar amb altra gent de la clase, pero soc bastant imbisible i tothom odie a la meva amiga, i jo no soc ningu com per substituirla, me sabria greu. Pero me limita en tot i a vegades penso que li caic malament i esta amb mi per no quedarse sola.
Despres tambe hi ha un noi amb qui vai estar sortint fa un parell de anys i la cosa va acabar malament, pero ma demanat perdo i me semble que m'agradaria tornar amb ell, pero per una altra part hem semble que ho fai per no estar tant sola. Pero si, me envie indirectes molt directes, pero a la que me decideixo a treure pit i parlar amb ell, se enrrolle amb una altra i no se si se enfot de mi o de que va el cuento.
Siuspalu aconsellam, perque ja no se que fer.
Gracies.
Laia Sala

Hola Anònima,
Sembla que està sent un any complicat, però també és un repte!
Anem a pams:
• Amistat. Entenc que si fa molt temps que sou amigues no vulguis abandonar-la, però les amigues no són "exclusives". És natural que amb el pas del temps cadascú vagi trobant altres amistats, altres interessos i altres relacions. És bo i enriquidor. Continua portant aquest equilibri entre estar amb ella (quan t'hi sentis còmode) i conèixer i relacionar-te amb altres persones. Això et farà més independent ;)
• Amor. Jo no sé exactament què sent aquest noi, però sembla que ell tampoc ho té massa clar, no? Valora primer si el teu cor ja està "curat" i estàs preparada per tornar a estar amb ell i assumir els riscos. Quan comencem una relació, acceptem que potser ens faran mal, i això encara és més evident quan hi ha una "segona part". Valora bé què t'agrada d'ell o, si realment és la por a estar sola.
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @teràpia25