No arribo a l'orgasme AA
Hola Mariona Busto m'encanten les teves respostes💚
Avere io i el meu novio portem molt tems sortin, u em fet un cop i ens hem tocat moltes vegades, pero nomes he arribat dos vegades a l'orgasme. Practicant la penetracio no noto cap mena de plaer i no se que fer. No em digueu que parli amb ell, pq ell es pensa que si y me fa cosa... Ajudeme plis
Mariona Busto

Hola Anònimaa *-*!
En primer lloc moltes gràcies pels teus comentaris! M'alegra llegir que t'encanten les meves respostes ;)
El que et passa és molt habitual. La majoria de noies que arriben a l'orgasme amb la penetració és perquè hi ha estimulació directa o indirecta del clítoris. Per tant, busquem postures en les quals pugueu estimular al mateix temps el clítoris amb les mans (ho pot fer ell o ho pots fer tu mateixa), o bé postures en les quals l'estimulació es doni per la pressió amb els seus genitals o la seva panxa per exemple. Veuràs que així la cosa canvia!
Recorda també que el cervell és el gran òrgan sexual, i per tant, és molt important que durant la relació sexual estiguis connectada i centrada amb el que esteu fent, amb les sensacions, etc. deixa que el teu cos vagi responent a l'estimulació i no et centris tant a esperar que arribi l'orgasme, perquè sovint com més pendents estem de l'orgasme (i aquest es converteix en el nostre únic objectiu), menys arriba.
Una abraçada ben forta i moltíssimes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat