Sóc homosexual...
Hola adolescents.cat,
Fa uns dies que he descobert que sóc homosexual i no ho sap ningú excepte una amiga que li he contat perquè sé que no ho dirà a cap persona. A part d'això sempre que vaig a casa d'un amic a dormir em demana mantenir relacions sexuals i m'acalenta molt ràpid. L'únic que ha passat entre nosaltres ha estat sexe oral. Sempre que quedem m'ho demana i al final cedeixo... Tinc por de que ho conti a algú i la gent s'enteri de que sóc gai. Què puc fer?
També no sé si confessar que sóc homosexual o no, ja que és una decisió difícil i no sé el que dirà l'altra gent. Què faig?
Helena Angel

Hola Richi,
Moltes gràcies per escriure'ns i compartir amb nosaltres com et sents. Segurament hi haurà molts
adolescents que es sentiran com tu descrius a la teva consulta, amb por, neguit, incertesa, etc...
L'homosexualitat es defineix en funció de qui t'enamores, i això no ens
ha de fer sentir insegurs. Si algú se n'assabenta i es fica amb tu per aquest motiu, el
problema el tindrà ell o ella, per ser homòfob, i per sort ara els actes
d’homofòbia es poden denunciar.
El problema NO el tens tu, en cap cas, el problema el tindrien els que es fiquessin amb tu.
El que has de poder fer és viure la teva vida de forma natural, mostra't tal quan ets! No et limitis per la teva orientació sexual, al contrari, viu-la amb tota naturalitat!
T'adjuntem dues webs que poden ser del teu interès:
">
i canal de https://www.youtube.com/user/
GabrielJ1971/featured">youtube fes una ullada als continguts que penja, segur que algun et semblarà interessant.
• Article de la nostra companya Paula Alcaide sobre "http://www.consultajove.cat/sortir-o-fugir-de-larmari-amb-els-pares/
• " target="_blank">com sortir de l'armari"
Una abraçada ben forta! I gràcies de tot cor per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat