Necessito ajuda!!!!!!! Sisplau!!!,
Estic emamorada d'un noi de 10 anys mes que jo... Sisi... Deu anys mes... Jo en tinc 17 i ell en te 27... Fa dos mesos que ens coneixem en persona i sento que es el millor i que está fet per mi.. El problema es que em fa por el que digui la gent si acaba funcionant lu nostre... I també tinc por del que em diguin els meus pares...
Laia Sala

Hola!
Si només fa dos mesos que us coneixeu... potser hauries d'esperar una mica més, no creus? Entenc que aquesta persona t'ha atret moltíssim i que potser t'ha fet sentir coses que no havies sentit mai, però també has de tenir clar que aquests 10 anys de diferència també vol dir que esteu vivint moments vitals molt diferents. Ell potser ja està treballant, està pensant en independitzar-se, potser es planteja la vida familiar d'aquí 2 o 3 anys... En canvi tu no estàs passant pel mateix, no?
Abans d'avançar-te i pensar tant en el que diran els altres, per què no proves de conèixer-lo una mica més i veure si ell també sent el mateix?
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @teràpia25