Sémen i altres dubtes
Hola! Què tal?
L'altre dia veient una peli em van sorgir alguns dubtes que són els següents:
El noi nota quan es correrà? O sigui lo tipic que es diu "avisa quan et corris" és senyal que sí que ho deuen notar, oi?
En relacio a aixo, si ho estem fent i es corre a dins, es quedarà dins el condó el semen, no? Pero i si l'estic mesturbant o així i -posem pel cas- que avisa, de què en fem del sémen? Que es quedi per dins els llançols o per on estiguem? Perquè no crec que s'hagi de portar algun recipient o paper per tirar-li allà no? xD Esque si estem a algun altre lloc i no tenim res per "evocar-lo", deixem que el semen caigui por ahí? És que tinc entès que deixa marca i què voleu que us hi digui... jajaj estic una mica perduda, ja es veu.
Ah i una altra cosa, se'l pot aguantar? O sigui si nota que s'anirà a córrer, se'l pot aguantar per evitar fer-ho? No sempre es corren, oi?
Gracies!!
Mariona Busto

Hola yomisma!
Com estàs?
Anem per parts, els nois amb la pràctica poden detectar el "punt de no retorn", que és aquell moment en el qual encara que deixin d'estimular el penis, ejacularà de totes maneres. Controlar això, requereix pràctica. Com més va coneixent el seu cos, més fàcil li pot resultar detectar el moment en el qual està a punt d'ejacular. Tot i així, has de tenir present que alguns nois utilitzen aquest "control" per practicar sexe sense preservatiu, la coneguda "marxa enrere", que consistiria en mantenir relacions amb penetració sense protecció i just abans d'ejacular retirar el penis de la vagina i ejacular fora. Però això és un gran error, perquè l'embaràs podria produir-se igual, ja que abans que el noi ejaculi allibera el líquid preseminal que ja pot contenir espermes i per tant el risc d'embaràs existiria igualment, a més d'exposar-se al contagi d'alguna ITS.
Si teniu relacions amb preservatiu, quan el noi ejacula, el semen queda retingut en el dipòsit del preservatiu. En acabar retireu amb compte el penis de la vagina, i el preservatiu del penis, per tal de comprovar que no s'hagi trencat o tingui alguna fuga.
Si l'estàs masturbant i vol ejacular, pot fer-ho a sobre d'un mocador, o a sobre de la teva mà si ho vols (i a continuació et neteges bé). De fet pot ejacular allà on vosaltres vulgueu, vigilant no embrutar-vos i sobretot que no ho faci sobre els teus genitals per evitar riscos innecessaris.
Esperem haver respost a tots els teus dubtes ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat