no se que fer....
Hola!!!
Porto bastant amb el meu novio, ell ja vol fer-ho pero jo no estic segura perque som molt petits, crec que les coses ara les volem fer avans moltes coses han cambiat pero de totes maneres ho trobo molt extrañ, el meu millor amic ja ho a fet i soposo que com ells dos són amics el meu millor amic li dirá coses sobre que ho ha de fer o que ho a de probar i jo no se que fer.
Moltes gracias espero la suba resposta.
Mariona Busto

Hola MARAMEVA!
Doncs si encara no estàs segura de fer-ho, sigui pel motiu que sigui, no ho facis. No hi ha pressa i no t'has de sentir pressionada per res ni per ningú. Així que pren-te el temps que necessitis per fer un pas tan important!
Recorda que el teu nòvio ha de respectar el teu no i el teu ritme. És molt important no voler córrer ni fer res que no vulguem fer. Així que tranquil·la! Quan tu consideris que et sents segura i en confiança per fer-ho, endavant! Recorda que per fer-ho es requereix maduresa i molta responsabilitat. Així que a poc a poc i sense presses!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat