SÓC GAY I TINC RELACIONS SEXUALS AMB UNA NOIA
Hola,
Tinc un problema GRAN! Sóc un noi gay, i tinc nòvio. Posem quasi 10 mesos, i fa 6 mesos m'estic tirant a la seva millor amiga. Estic enamorat d'ell, però em posa molt catxondo la seva millor amiga. Ultimamnet ho provem sense condó, en totes les posicions possibles; l'últim mes no li ha vingut la regla a la noia. Estic molt preocupat.... Seré pare? Haig de deixar al meu nòvio de qui estic enamorat? Els hi dic de fer un trio? Deixo el tema que tinc amb la noia (possiblement embarassada).
No oblidem que sóc gay.
NECESSITO AJUDA I CONSELL!
Bessiiiis! <3<3<3 SÓC MOLT FAAAN
Mariona Busto

Hola AnonimWoW!
Si has de deixar al teu nòvio o no, o si has de deixar la història que tens amb aquesta noia, és decisió teva, nosaltres no podem decidir per tu, però sí que et recomanem que et posis en el lloc de cada una de les persones implicades en tot plegat.
En primer lloc, has de tenir present que si estàs mantenint relacions sexuals sense cap tipus de protecció amb més d'una persona, el risc de contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS) és elevat, per tant, les persones que estan amb tu ho han de saber o hauries de fer servir preservatiu sempre i sense excepció!
No sabem si seràs pare, això ho sabreu si feu una prova d'embaràs per sortir de dubtes. Si surt positiu, esteu davant d'una situació força complicada i en la qual haureu de prendre moltes decisions gens fàcils.
Reflexiona i valora bé que és el que vols, només tu pots prendre la decisió! No oblidis que hi ha persones que poden patir molt amb aquesta situació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat