sexe/cap 18
Sòc una noia i vull preguntar-vos que puc fer per tenir ganes de sexe.
Mai ho he fet i sexualment crec que si que estic preparada, també m'he tocat i m'agrada però per altra banda el meu cap només pensa que el sexe fa mal i fàstic, estar despullats fa cosa, etc... I això fa qe no tingui masses ganes de fer-ne.
No vull pensar en tot això, vull cambiar la idea que tinc sobre el sexe i m'agradaria saber que fer per que en el moment de fer-ho no em preocupin totes aquestes coses que penso i estar bé.
Gràcies
Mariona Busto

Hola!
Fixa't que si relacionem el sexe amb mal, amb fàstic, amb vergonya... és normal que no en tinguem ganes, no creus?
Mantenir relacions sexuals NO ha de fer mal! És normal que les primeres vegades sigui una mica diferent, però de mica en mica la cosa va canviant, ens anem coneixent més i tot va millorant.
Estimar el nostre cos i conèixer-lo bé, ens ajuda a sentir-nos més segurs a l'hora de mostrar-lo a algú. Recorda que la confiança en la persona amb qui s'està compartint un moment de tanta intimitat, és fonamental. Si no li tens confiança, és normal que et "faci cosa" despullar-te! Així que és molt important fer-ho amb aquella persona amb qui ens sentim a gust i quan realment ens sentim preparats per fer-ho. Fora presses i pressions!
Així doncs, canvi de xip! Dóna't el temps que necessitis per anar sentint-te més segura i per descobrir la teva sexualitat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat