Kinder Bueno White
Hola!
Es que no se si es bo menjar gaires kinder buenos, quan m'estresso o estic preocupada per alguna cosa, em dona per menjar-ne. Cada setmana m'en menjo entre 3-5, pero en època d'examens he arribat a menjar-ne mes de 8 per setmana, no se si això m'afectarà de manera negativa. El meu cos però, no ha canviat, no s'ha engreixat ni aprimat. I m'agradaria saber si ho he de canviar, o no, o què he de fer. Siusplau ajudeu-me!!
Moltes gràcies!
Laura Medrano

Hola!!
Doncs bé, el kinder bueno és un snack que si l'hem de situar a la piràmide alimentària el trobarem a la part de dalt de tot, on hi ha els aliments tipus brioixeria industrial, mantegues, gelats, sucres, refrescos, greixos,... Que estigui a dalt de la piràmide no significa que siguin aliments prohibits, però sí que significa que són aliments que hem de menjar amb moderació i sense abusar.
És normal que quan estàs preocupada o d'examens et vingui de gust menjar-ne i picotejar aquest tipus d'aliment, però has d'intentar no abusar-ne ja que no són molt saludables.
Ara per ara com que ets molt jove no t'afectarà gaire negativament, però amb el temps sí que podries tenir alguns problemes de colesterol.
El nostre consell és que intentis moderar-ne el consum i que quan et vingui molt de gust en mengis però no tants. Combina-ho amb fruits secs o amb alguna peça de fruita, que és més saludable :)
Esperem haver-te resolt el teu dubte.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org