Pes i depilació
Hola, tinc dos dubtes:
Primer de tot, m'agradaria saber com podria baixar de pes, ja que al viatge de fi de curs anem a Mallorca i no vull que em vegin grassa. Peso 55 kg i medeixo 1,57 metres i faig esport 3 dies a la setmana.
I en segon lloc, m'agradaria saber quin és el millor mètode per depilar-se les cames per primer cop, ja que encara no m'he depilat mai i em fa vergonya anar a un centre per depilar.
Gràcies per llegir la meva consulta, m'encanta Adolescents.cat!!!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Gràcies per escriure al consultori.
Que chulo anar de viatge de fi de curs a Mallorca. SI mirem el teu pes i la teva alçada veiem que estàs en el teu pes ideal, per això no podem donar-te pautes per perdre pes. Pensa que lo més important és passar-ho bé i si estàs tota l'estona preocupada pel cos serà quasi impossible.
Per altre banda, pensa que en un centre de depilació tothom que hi va és perquè vol eliminar els pèls. No sentis vergonya. Penso que és la millor manera. Hi ha altres maneres com per exemple amb la crema depilatoria o amb gilette però més que eliminar-los els crema. També pots depilar-te amb cera a casa però si és el primer cop millor que t'ho faci algú.
Carlota López Ballestar
Psicòloga