El meu novio em deixa prenyada i se'n va
Hola em dic Clàudia i tinc 20 anys. Fa una setmana tenia una relació sèrie amb el meu novio. Cosa que vam deixar a causa d'un incident. Em va deixar prenyada i se'n va anar. La cosa és que estàvem estudiant els dos a la Universitat Pompeu de Barcelona i jo vaig haver d'anar al lavabo. Sense que ho sàpigues ell em va seguir i ens vam començar a enrotllar al lavabo. Ho vam fer sense condó, però no ens preocupava ja que feia res havia tingut la regla. La cosa és que al cap de tres dies, em vaig fer el test d'embaràs per comprovar-ho. I em sortia que estava embarassada. No li volia dir a ningú, i vaig pensar que vosaltres em podríeu ajudar. M'he pres unes pastilles per avortar, però no sé si serà prou. No tinc ajuda de ningú, ja que els meus pares estan separats i visc amb la meva mare, que mai està a casa. Si us plau necessito la vostra ajuda URGENTMENT!!!!!!
Mariona Busto

Hola de nou Claud Riera!
El Consultori és un espai seriós i les professionals que hi treballem ens prenem molt seriosament la nostra feina.
A l'anterior consulta ens explicaves que tenies 28 anys i que encara no havies tingut mai parella i que no t'havies fet ni un petó, ho recordes? T'adjuntem l'enllaç amb la pregunta que ens vas fer i la resposta que et vàrem donar: http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/45304
">
Considerem que no té massa sentit que ara ens escriguis i ens diguis que tens 20 anys i que t'has quedat embarassada...
Agrairíem que et prenguessis més en serio la nostra feina i a tots els adolescents que utilitzen aquesta eina per resoldre els seus dubtes reals.
Una abraçada!
L'equip del Consultori
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat