Tampons
Crec que tinc un gran problema!! Fa ja quatre anys que tinc la regla pero com que no em baixa molt forta ni gaire regular mai mhavia fet falta un tampo ja que anava fent be amb compreses, el problema es que ara cada vegada ho necessito mes pero sempre que intento posarmen un em marejo i mai ho aconsegueixo prrque no em trobo el forat k em fa molta por. No se si rendirme ja i no provarho, si seguir provantho fins a aconseguirho, o si tinc algun problema. Agrairia molt el vostre consell! Gracies
Mariona Busto

Hola Marí!
No et rendeixis dona! Et recomanem que agafis primer de tot un mirallet i observis bé els teus genitals, no has de tenir-los por! Localitza cada una de les parts i especialment l'entrada de la teva vagina que és per on s'ha d'introduir el tampó.
Et recomanem que per començar ho facis amb tampons de la mida més petita i amb aplicador. Busca una postura còmoda, ajuda't d'un mirall si ho vols, i amb tranquil·litat introdueix de mica en mica l'aplicador del tampó fins al final i incerta el tampó a l'interior. Recorda que si notes el tampó o et fa mal, vol dir que no el tens ben col·locat. Pensa que es necessita pràctica, veuràs que cada cop et costarà menys.
En el següent enllaç veuràs en imatges com col·locar-lo: http://www.adolescents.cat/noticia/9806/vingut/regla/no/posar-me/tampo
">
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat