ALERTA BABYYY
L'altre dia vaig follar amb un amic. Al ficar-se el condó se li va trencar, però no em va avisar en aquell moment perquè estava molt calent... Ara m'ho ha explicat i tinc por d'haver-me quedat embarassada. Per anar al ginecòleg li tindria que explicar a ma mare però ella creu que no he fet res mai amb ningú...
Mariona Busto

Hola  MJL!
Això que ha fet el teu amic és inadmissible! Mantenir relacions sexuals és cosa de dos, i si el preservatiu es trenca, tu ho has de saber... per molt calent que vagi, no hi ha excuses que valguin!
No sabem quants dies fa que això va passar i si encara ets a temps de prendre't la pastilla de l'endemà per evitar un embaràs no desitjat. Recorda que el test d'embaràs no pots fer-te'l fins que tinguis el primer dia de falta de regla...
Si la regla no et ve quan estava previst, fes-te el test d'embaràs i en funció del que surti, et recomanem que vagis a la Tarda Jove del Centre d'Atenció Primària (CAP) de la teva població i els hi informis del que t'ha passat. Allí podran atendre't de manera confidencial i indicar-te què pots fer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat