Freqüència de masturbació
Bones,
Volia fer una pregunta relacionada amb la freqüència amb què em masturbo. El tema és que, farà cosa de dos o tres mesos, no em masturbo gaire, una o dues vegades al mes, però no per cap motiu en especial, simplement ho faig quan em ve de gust, suposo que això va a etapes. Durant aquest temps he començat a sortir amb una noia. Doncs passa que, quan quedo amb ella i ens liem i tal, després em fan molt mal els testicles. Per altra banda, quan em masturbo després d'un mes o tres setmanes de no haver-ho fet, em fa molt mal el penis després d'ejacular, cosa que no em passava quan em masturbava més freqüentment. És normal això? Vull dir, hi ha relació entre els dos dolors? Tampoc vull masturbar-me forçadament, sinó quan en tinc ganes de debò, que suposo que té sentit...
Gràcies!
Helena Angel

Hola Ernest,
És completament normal tot el que ens expliques. Hi ha nois que quan s'exciten molt (quan tu estàs amb la teva novia i us lieu), i no hi ha descàrrega d'aquella tensió sexual, els hi fan mal els testicles.
És fantàstic que no forcis ni vulguis forçar la masturbació i que només ho facis quan et ve de gust, ja que realment és quan més ho gaudim. Per tant, no pateixis, només tingues en compte que potser per la teva fisiologia algun dia entremig, podries "descarregar" per a que no et facin mal ni els testicles ni el penis. Si no ho fas, podria ser que algun dia tinguessis una pol·lució nocturna (que ejaculis mentre dorms i et despertis moll).
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat