Por a un encontre sexual
Hola! Fa dos anys no tic relacions sexuals, estic parlant amb un noi qué té 5 anys més que jo, i viu a un altre país, ens trobarem dintre de 4 mesos, no ens coneixem en persona, però portem parlant molt de temps, fem videotrucada, etc. I sé que tindrem relacions sexuals, però jo tinc un poc de vergonya , ja que sóc una noia no tan prima, no tinc el cos perfecte, o sigui no sóc ni grossa ni prima, però tinc molta por per això, no sé ...
Mariona Busto

Hola anonima72!
Independentment del que passi el dia que per fi us conegueu, és molt important que estimis i acceptis el teu cos tal com és. Expliques que ja heu fet alguna videotrucada, per tant ja us heu vist les cares i els cossos, no? No t'avergonyeixis de tu, de com ets! Si algú t'estima, ho farà en tot el seu conjunt. I si no et respecta, no et volar o et menysprea per un "defecte físic", vol dir que aquesta persona no val la pena i com més lluny de tu, millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat