Soc verge i tinc por
Encara no ho he fet i em fa por, ja que mai me fet dits, perquè em fa mal i sol m'esntra un a part, m'he intentat ficar coses en plan un pinta ungles pero em feia mal, i tinc molta por a l'hora de fer-ho perquè tinc el forat molt petit i nose ni com es fan els dit i em fa fastic JAJAJ q faig
Helena Angel

Hola thequeenofpain,
En primer lloc, no introdueixis objectes no adequats per la vagina, pots fer-te mal ja que no estan disenyats amb aquesta finalitat.
Potser seria interessant que poguessis explorar-te a nivell individual, és a dir, amb la masturbació.T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Com veuràs, el clítoris, es troba  l'exterior de la vagina, no a l'interior. Per tant, és fàcil d'entendre que amb la penetració, no sentis molt de plaer, la penetració pot ser excitant però la gran majoria de les noies/dones no sentim plaer amb la penetració. Per tant, no us ho exigiu.
Com
hem explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de
terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la
vagina (tal i com es veu en les imatges), al clítoris i al seu voltant,
no dins.
Intenta descobrir com funciona el teu plaer explorant
aquestes zones i poc a poc aniràs coneixent més el teu cos i el teu
plaer! Quan ja et coneguis bé, aleshores ensenya a la teva parella com
ho fas, o guia la seva mà i el seu moviment quan sigui ell el que
t'estimuli.
La penetració ja arribarà més tard!
De nou, moltes gràcies per escriure'ns i per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat