Indirecta?
Molt bones!!
Fa cosa de 2 dies, crec que el meu entrenador em va tirar una indirecta!!
A mi m'agrada un monitor (del qual ja vaig parlar en una altra consulta), i el meu entrenador ho sap. Ha vist fotos d'ell i coneix a la novia. L'entrenador, és molt bona persona i tal, i ens hem caigut bé. Té uns 20 anys (aparenta uns 17-18), i jo 15, i avegades em parlat per whats, però res important, tipo " hola!! Avui no vinc a entreno" o coses així i després acabem parlant fins que acaba el dia, però no més. Ell té novia desde fa un temps. El cas és que laltre dia em va dir (això ja en persona) " com va amb el que tagrada? Segueixes parlant amb ell?" Jo li vaig dir que des de lestiu que no parlo amb ell, nomes per felicitarlo i tal. Lentrenador em va preguntar que perquè no lobria i parlava amb ell. Jo li vaig contestar que perquè té novia, i ell em va respondre que no passa res que en tingui, que parli amb ell igual.
Però ell sap tot sobre el tema i sap que despres de tant de temps sense veure al que magrada i sense parlar amb ell, no lobriria pas. Llavors, no sé si es tracta duna indirecta per què lobri per whats o nse... però trobo que si vol parlar amb mi doncs que mobri ell i que es deixi dindirectes aixi... no?
Si no m'he explicat bé i no m'enteneu el que pretenc explicar, digueu-m'ho i intento de explicar-ho millor, ja que no sé perquè però em costa molt de que se m'entengii..!😅
Gràcies!!
Mariona Busto

Hola!
Creiem que sí que t'hem entès :)
Nosaltres no sabem si es tracta d'una indirecta o no. Tu pots veure-ho més clar en funció del to que va fer servir i del "rotllo" que us porteu entre vosaltres. El que està clar és que si ell ara té parella, és important respectar-ho, i si vol alguna cosa amb tu, que aclareixi bé els seus sentiments, si no podeu acabar patint tots els que hi esteu implicats.
Tu mateixa, valora què vols fer. Si vols, pots provar d'obrir-lo i veure com reacciona (així també descobriràs si es tractava d'una indirecta o no).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat