tinc or pq no em ve la regla i no he fet res
Hola fa 14 dies que m' hauría d' haver vingut la regla pero jo no recordo haver fet res i tapoc m' he emborratxat mai si hagués fet alguna cosa m' enrecordaria no? jo ecordo que el mes passa la regla se'm va retardar uns dies i quan em va venir em va fer molt de ma als ovris es normal que se' t retardi uns dies es que a partir d' ara em enia cada mes i aquest ms de moment no m' ha vingut pot er que no em vingui pq stic pensat en que no em vindr'a o que no em vingui pq se m' esta regulant o algo per ' estil només fa un any qu la tnc es normal que no em vingui pq no se m' ha regulat del tot encara i el mes passat em eien mol mal els ovaris no he fet res ni he follat ni res esti moly preocupada i adolescents gr'acies pr la feina que feu. us estimo adolescents.
Helena Angel

Hola adrianetaa,
Si no hi ha risc d'embaràs perquè no has tingut relacions sexuals amb penetració sense preservatiu, no pots estar embarassada. Possiblement és un retràs de la regla, ja sigui perquè has ovulat més tard, perquè hagis tingut un canvi de pes molt brusc en poc temps, o hagis canviar els hàbits alimentaris. També pot tenir a veure l'estrès, si estàs passant per una època de nervis, o si el mateix fet que la regla no baixi, et fa estar més nerviosa del normal.
Si veiessis que no baixa en uns dies, consulta amb el teu ginecòleg, per a que comprovi que tot està funcionant correctament o si cal tractar alguna cosa.
Una abraçada i gràcies per valorar la feina que fem! Ens encanta que ho valoreu tant com nosaltres valorem donar-vos suport i ajuda!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat