Encara m'estima? Que més puc fer..
Hola, tinc 16 anys i fa dos anys vaig començar amb un nen 2 anys més que jo que hem feia moltes putades perdonables fins que hem vaig enterar que hem va posar les banyes 3 cops i un amb una amiga meva fa un any i el vaig deixar, fins que es va quedar sol i com hem feia pena vaig seguir fins que hem va demostrar que va canviar. Fins que a l'estiu vam marxar junts de vacances i vaig veure com parlava amb la que m'havia posat les banyes i hem va mentir dient que li havia obert ella a ell, i doncs quan vam arribar al poble el vaig com deixar fins que ens vam veure a les festes del poble i vam estar bé. Va començar el cole i al repetir curs ell va fer nous amics i hem va deixar com de costat i ara despres de 5 mesos la cosa esta mes freda que mai i nose que més fer.. I ho vull solucionar i se que ell en una petita part m'estima pero nose que fer, que puc fer? Si es pot fer algo.. O desapareixo, perque he parlat mil cops amb ell i la conversació es repeteix massa ja. Gràcies
Helena Angel

Hola starlight,
Segur que si llegeixes la teva pròpia consulta t'adones que alguna cosa no funciona bé. Entenem que l'estimes, però l'amor no ho justifica tot, si no et fa sentir respectada, com ens transmets en la teva consulta, si sents que et deixa de costat, i si sents que només "en una petita part m'estima", estàs vivint una relació que té poc de saludable.
Valora si vols estar en una relació amb una persona que et fa sentir d'aquesta manera. Potser és el moment de posar-te per davant a la teva vida i valorar-te més per fer-te respectar per ell (seguiu junts o no) i, molt més important, per la resta de persones que passaran per la teva vida.
Esperem que estiguis d'acord amb nosaltres i et cuidis, mimis i et facis respectar!
Una abraçada molt forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat