PRIMERA VEGADA
holaa!
Fa bastant que vag començar a parlar x xarxes socials amb aquest noi i crec que ell vol algu amb mi i jo la veritat esque també vull algu amb ell. Però jo sóc molt vergonyosa i si quedem x liar-nos no sabré que fer perquè seria la primera vegada. No sabria de que parlar i no sabria que fer, i tindria por de que sortis malament. No el vull perdre, que puc fer? Hi ha alguna cosa que pugui fer per no estar tant tallada?
Merci!
Helena Angel

Hola anonimaa,
L'única cosa que pots fer per estar més tranquil·la és parlar amb ell d'aquesta primera cita, comenta-li què és el que fa estar neguitosa, explica-li les pors i inquietuds que tens i sobretot no generis unes falses expectatives sobre que us liareu sí o sí. Potser podries generar unes expectatives més realistes, dient que no saps què passarà i si vols marca el límit que no vols que passi absolutament res aquesta primera vegada.
A banda del moment en si, si no el coneixes en persona, t'aconsellaríem que anessis acompanyada a la cita, que quedeu a un lloc on hi transiti molta gent i sobretot que els teus pares sàpiguen on estàs. Amb els contactes online, mai podem saber del cert qui hi ha darrere d'aquells missatges encantadors i seductors. Precaució per sobre tot! No ens agradaria que et passés alguna cosa lletja!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat