No sóc pas una titella!!
Hola,
No se si aquesta consulta ronda masa per aquest camp però necessito algú. Fa cosa d'un parell danys magradaba molt una noi i be suposo que jo a ella tame ja que ens pasabem molta estona xerrant i tal doncs be. un dia per laltre li dic que si volia quedar quan tornes de vacanses i me va dir que no estaria malament però que ella no sabia si escollirme a mi o a un altre noi. Això me va deixar rallat (i tot i que esta en el seu dret d'escollir) a ningú li agrada pas que el deixin de segon plat, ens vam enfadar i vam deixarnos de parlar durant una temporada, pero ara em torna a parlar per quedar (te novio) i tot i que va en contra dels meus principis no em puc resistir a quedar amb ella faig tot el que puc per quedar amb ella i justament quan consegueixo no anar a angles per quedar amb ella fenteme el malalt o el que sigo a ella no li dona temps. jo ja no se que fer estic molt pillat per ella pero ella sol vol jugar i jo ja estic cansat. els meus amics diuen que paso della que surti de festa i que me lii amb qualsevol petarda pero aixo no va amb no magrada liarme a la ligera... com definiria la nostra relació? com un nen petit tocant una estufa bullint...
Helena Angel

Hola,
No sabem ben bé què dir-te ja que no coneixem la història i no sabem quina relació teniu, però intentarem fer-te veure la situació des d'una altre perspectiva.
Amb la teva consulta ens transmets que aquesta noia t'agrada molt, però no sabem fins a quin punt et pots fer falses esperances quan ella et diu per quedar passat un temps. Si té parella, potser vol quedar amb tu perquè li caus bé i punt, com a amics.
Si no sou res, potser és hora que puguis començar a mirar cap a un altre cantó i conèixer noies que et puguin semblar interessants de conèixer (les noies no són petardes, són noies i mereixen un respecte, absolutament totes, ho sentim però no podíem deixar el comentari sense fer un apunt).
Per tant, planteja't si ha arribat el moment de superar aquest amor, fins al moment, platònic, i conèixer a altres persones interessants.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat