Tinc un problema amorós i no sé que fer!!
Hola adolescents!!
Sóc un noi de 15 i tinc un problema amorós.
Tinc un problema i és que a l'estiu del 2015 em vaig enamorar d'una noia de la meva edat i aquest estiu hem començat a parlar i a mi sempre m'ha agradat molt, però ella no sap res. Però el problema és que fa poc vaig començar a parlar amb una noia d'un any més però a mi no m'agradava. Però es que ara ja no sé si m'agrada ja que amb la noia que sempre m'havia agradat últimament estem una mica distants i amb la nova m'atrau. A més amb nova ens veiem per l'institut i amb l'altra no.
No sé que fer, algun consell??
Helena Angel

Hola El chistes,
Consell no se si en tenim, el que no veiem és el conflicte. És normal enamorar-se, desenamorar-se, sentir atracció per una persona i després per una altre/a, interessar-nos per un/a i després per un/a altre/a.
si ara estàs coneixent a aquesta noia amb qui us enteneu i parleu, coincidiu i us agradeu, endavant. Això no significa que no puguis parlar amb la noia que t'agradava des d'un inici i que ara has perdut l'interès per ella.
No sabem, ni pots saber, com evolucionaran les dues històries, has d'anar vivint les situacions com ho estàs fent fins ara. Sigues sincer amb tu mateix i amb elles.
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat