Doncs no sé quin títol posar...
Hola,
bé porto un any molt dolent en general i la veritat és que em sento molt sola. Els companys de l'institut són amics meus però no m'hi acabo sentint còmoda i no quedo mai amb ells. La veritat és que a vegades fins i tot prefereixo parlar amb professors que amb ells, em sento més escoltada... A més tret que la situació a casa és difícil necessito algú amb qui parlar, i ho faig amb un amic que viu molt lluny d'on visc jo i que a més té 20 anys més que jo, cosa que no trobo malament però suposo que el més normal per la meva edat és tenir amics de la mateixa edat o similar. A més m'agradaria tenir parella o alguna cosa per l'estil, ja que crec que m'aniria molt bé per l'etapa que estic passant, el problema és que només em sento atreta per persones bastants més grans que jo, i la veritat és que no sé que fer amb tot això.
A veure si em podeu audar!
Gràcies
Laia Sala

Hola miaim,
Tinc la sensació que estàs buscant en els altres un suport que has de trobar en tu mateixa. A vegades passem una mala temporada i ho veiem tot de color negre. És com si portessim unes ulleres posades plenes de negativitat que ens fan analitzar-ho tot de manera pessimita. Això implica que no ens sentim a gust amb ningú o que ens sentim allunyats de tothom. Una parella no et farà estar millor, una persona no pot canviar la teva manera de veure la vida, el canvi ha de venir de dins teu!
Et faig una proposta, el repte dels 21 dies! T'atreveixes? Consisteix en estar 21 dies fent aquestes tres coses:
• Escriu en un paper com et sents abans de començar (De l'1 al 10)
• Escriure cada nit una cosa bonica que t'hagi passat durant el dia (una anècdota, un moment agradable, una estona de riures, una broma...) i guardar-la en una caixa.
• Demanar i preparar 5 activitats per fer amb els teus amics. 5 plans que t'agradaria fer (anar al cine, fer una barbacoa, un dia d'excursió.... tu mateixa!) Fes la proposta i mira la seva reacció ;)
• Buscar una estona per parlar amb algú de la família (amb qui hi tinguis més confiança) cada setmana. És a dir, 1 cop a la setmana, buscar un moment d'intimitat.
• Quan acabis els 21 dies, com et sents? (de l'1 al 10)? Ha canviat alguna cosa?
Ja ens informaràs ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25