Ningú m'estima
Hola Adolescents!
Sóc noia i tinc 17 anys, mai m'he liat amb ningú i tampoc li he agradat a cap persona que jo sàpiga. Totes les meves amigues ja han tingut algun novio o lio i jo sóc la única que mai he fet res de res i em comença a preocupar que mai li pugui arribar a agradar a algú. No sóc una persona que em consideri lletga, tampoc sóc model, però em sembla que estic bé. Normalment sóc amable amb la gent però no entenc perquè cap noi mai m'ha vist com alguna cosa més a part d'una amiga, encara que a mi no m'agradés aquest noi.
M'hauria de preocupar o és normal?
Gràcies!
Laia Sala

Hola anònima!
No és tan estrany que als 17 anys no hagis fet cap petó, no pateixis! En el fons no és important a quina edat ho facis, sinó que ho facis estant preparada i convençuda de fer el pas. No es tracta d'una cursa, qui és el guanyador? el que ho fa abans? o el que ho fa amb la persona que li ve de gust?
Potser no t'has adonat dels nois que t'enviaven alguna senyal o, simplement a tu no t'atreien i al revés, potser tu no atreies als nois que t'han agradat. L'atracció entre dues persones no és tan fàcil d'aconseguir!
Centra't en divertir-te, en fer allò que t'agrada i et fa feliç! Les persones felices atrauen altres persones i això et pot ajudar a ampliar el teu cercle d'amistats. Si sempre ens movem entre les mateixes persones... és difícil trobar gent nova, així que sigues atrevida i apunta't a fer coses noves!! A veure qui coneixes i on et porta ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25