Em vull aprimar
no crec que estigue gora del que pasa que tinc unes cuixes molt grosses i el estomec com si estigues uflat i voldria saber que fer per baixa una mica el pes
Sara Bujalance

Hola,
Ens dius que no et veus grassa però que et veus les cuixes grosses i l'estomac inflat, i que això et preocupa i voldries perdre pes per canviar-ho. Pel que entenc, la solució no seria perdre pes, ja que tu mateixa dius que no estas grassa, i baixant de pes el que aconseguiries és aprimar-te de tot el cos, no solament de la part que a tu t'agradaria, amb la qual cosa potser tampoc seria saludable. Et recomano que vagis al teu metge o infermera (al teu centre d'atenció primària) i consultis amb ells per tal que et facin les proves que siguin necessàries per poder saber si aquesta inflamació que dius es deu a alguna cosa, com per exemple una intolerància a algun aliment que fa que se t'infli la panxa. Ells també podran determinar si has de perdre pes i com fer-ho de forma sana, saludable i sense riscos per la teva salut. Les dietes sempre han de ser supervisades per professionals, mai s'han de fer pel propi compte ja que podria resultar perillós per a tu,sobretot tenint en compte que estàs creixent i desenvolupant-te. Una abraçada.