engreixar
Hola, ns com fer-m'ho per engreixar, pk jo soc una nena de constitució flaca. I també vull fer que em creixi mes el cul, pero no tinc prou força de voluntat per fer-ho AMB EXERCICIS, em canso molt rapid. AJUDA!! :0 :( :|
Sara Bujalance

Hola,
Ens planteges que t'agradaria engreixar, en concret una part del teu cos. Com molt bé tu mateixa dius, la teva constitució es prima, i hem de respectar-la. No ens dius quina edat tens, però sent adolescent el teu cos s'està desenvolupant i creixent, amb la qual cosa has de donar-li temps per tal que ho faci de forma natural i saludable. Has de portar una alimentació equilibrada, on no falti cap grup alimentici i fer exercici de forma habitual i moderada, alguna cosa que t'agradi com caminar, pasejar, fer algun esport d'equip.. sobretot per pasar-ho bé i ajudar al teu cos a crèixer sa i fort. Has de tenir paciència quant al desenvolupament del teu cos, tot ha de portar el seu ritme. Intentar canviar la teva constitució no és la solució. Una abraçada.