Paraules buides
Em vull aprimar i no sé com fer-ho. Em podrieu dir alguns exercisis per tenir menys panxa i les cames i els braços més prims siusplau? No m'agrada gens el meu cos. Als altres no els hi ensenyo ja que sempre vaig amagant panxa o amb roba que no se'm veigi gorda, però realment ningú ha vist com és el meu cos. Inclús amago panxa quan estic amb els meus pares o germanes. Tot i pensar tot això sóc incapaç de deixar de menjar. No deixar de menjar-ho tot, sinó deixar de menjar coses innecesàries com més galetes del compte. M'ho he proposat i després de menjar em sento fatal. Penso que no tinc força de voluntat, em miro al mirall i m'enfado amb mi mateixa i penso que m'he de castigar però ni així aprenc... I no digueu tot allò de estimar'se tal i com un és siusplau, tot això està molt bé però per a mi son paraules buides.
Moltes gràcies pel vostre treball i la vostre ajuda, sou increibles!
Sara Bujalance

Hola,
Primer de tot, et felicito per haver donat el pas de fer-nos la consulta, entenc que t'ha hagut de costar, però has pres una bona decisió. No ens expliques quina alçada fas, ni quant peses, però si ens dius que no et sents gens a gust amb el teu cos i que t'agradaria aprimar. També ens has explicat que amagues el teu cos davant de tothom, que no vols que et vegin tal i com ets i que no et diguem que t'estimis tal cual estàs. No et podem dir com aprimar, ja que això no es pot fer sota cap concepte ni a ningú sense haver fet una evaluació mèdica del teu estat físic i personal, qualsevol persona que sense veure't ni coneixe't et doni consells de com aprimar no estaria fent gens bó per a tu. Per la nostra part, aconsellar-te que, quan estiguis preparada, parlis amb els teus pares de com et sents, explical's tot això que ens has dit, ja que de ben segur que t'escoltaran i podreu trobar una solució. Les persones moltes vegades ens trobem malament i per nosaltres mateixos no podem solucionar-ho, necessitem recolzament, i ningú millor que els teus pares i germanes per fer-ho. Ja sé que pensaras que és difícil explicar-lis això, però un cop ho facis et sentiras molt millor. Així, si és necessari et portaran al metge per tal que sigui ell qui evalui si es necessari canviar algunes pautes de la teva alimentació. Pensa que fer-ho sense la supervisió d'un professional pot portar-te problemes, i això ningú vol que passi.
Una abraçada.