Millor amiga i el meu amor plàtonic
hola!! Tinc un problema i és que desde fa bastant (un any i mesos) vaig començar a parlar amb el que és ara el meu amor plàtonic. M'encanta i sempre he volgut tenir "algu" amb ell però no ho aconsegueixo i crec que no ho aconseguiré. Sempre que està amb alguna altre em poso molt malament però intent-ho superar-ho, el que passa esque fa una setmana la meva millor amiga em va dir que quedava amb ell com a amics i jo estava bé fins que em va dir que es van liar... No em sento còmode sentint això, no m'agrada. Li vaig dir que no passava res i que em podia explicar el que volgués d'ells perquè necessitava consells, però no puc seguir així. No vull parlar-ne amb ella d'això perque s'ho prendria molt malament.
Què faig?
Helena Angel

Hola anonimaa,
La situació que ens expliques no és fàcil de solucionar, ens sap greu que estiguis passant per això. Potser hauries d'intentar pensar menys en els altres i començar a pensar una mica en allò que et pot fer sentir millor. Si creus que parlant amb la teva millor amiga i explicar-li que no estàs bé, com et sents i què et passa, fes-ho, ella potser es molesta, peròs si és realment la teva millor amiga, no hauria de molestar-se, es preocuparia pel teu benestar o per intentar fer-te sentir més còmode amb la situació (encara que no deixi de quedar amb aquest noi, això no ho podràs controlar).
Esperem que puguis intentar escoltar-te i valorar els teus sentiments, són importants, ets important.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat