GYM
Hola,
fa dos mesos que vaig al gimnas i que vigilo més el que menjo (a més de reduir-me la quantitat), però en canvi d'aprimar-me, he augmentat un kilo mes o menys. Per que em passa aixo? Que més puc fer per aprimar-me?
Sara Bujalance

Hola,
Has de saber que això que et passa és normal. Generalment la gent pensa que per anar al gimnàs s'ha de perdre pes, però pot ser al contrari. Quan fem exercici els nostres musculs es tonifiquen i es posen més forts, el que fa que augmentin el seu pes. El muscul pesa més que el greix, amb la qual cosa, pots haver reduït el teu greix corporal però en canvi pesar més perquè els musculs estan més forts. Et recomano que no t'obsessionis amb això i que continuis fent esport, no per baixar de pes sino per mantenir el teu cos i la teva ment sans. A més a més, si la teva intenció és aprimar-te no ho hauries de fer pel teu compte, sino amb un professional que et faci la valoració i les proves adients per saver si és necessari o contraproduent que facis dieta.
Una abraçada.