CoNfUsIó
Holaaa!!!!!
Be tinc novio des de fa un any i mig i m'encanta tenir sexe amb ell i m'ho passo molt be, pero, en algun moment quan estic sola a casa i estic una mica caxonda...em toco pero em posa molt mes el porno lesbic!
Es nooormaal??
Graaacieeeeees !!!!!
Helena Angel

Hola el meu nom i ell comentari,
No hi ha res de dolent, ni estrany en el que ens expliques. Les fantasies, fantasies són, el que ens excita no defineix la nostra orientació sexual, normalment correspon que amb qui volem tenir relacions afectives també volem tenir relacions sexuals, però dins el terreny de les fantasies o de les coses que ens poden excitar hi pot entrar de tot. A més sovint el que forma part d'una fantasia no ens agradaria ni que es complís, i si acaba sent realitat pot perdre el poder d'excitar que tenia abans de complir-se.
Per tant, pel que ens expliques, tot sembla normal ;)
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat