Què faig? Urgent, m'estic menjant el coco amb això :(
Hola!
Fa unes setmanes que m'he adonat que m'agrada MOLT una noia. Somio en ella, penso en ella... no puc parar.
Fa poc que m'he adonat que potser també m'agraden les noies, i m'ha pillat molt desprevinguda.
El cas és que al pati vaig amb ella perquè va a la classe de la meva millor amiga. Ella es posa al meu costat quan podria seure a qualsevol altre lloc, i seu aprop i a vegades les nostres cames i/o braços es toquen. No sé si són casualitat però a mi m'encanten aquests moments...
Sé que a ella també li agraden les noies però no sé si jo li agrado com ella m'agrada a mi... En un mes fem un viatge amb tot el curs i l'últim dia es fa una festa i espero poder aprofitar aquella estona amb ella per dir-li el que sento i si ella sent el mateix... que passi el que sigui.
Què puc fer? Gràcies!!
Helena Angel

Hola teen1432,
Doncs sembla que tens molt ben pensat el pla d'acció!
Pel que fa a la teva orientació sexual, és normal que si no sospitaves res, t'hagi agafat desprevinguda però no vulguis córrer, posar-nos "etiquetes" sovint ens pressiona massa i abans de definir-nos si no ho acabem de tenir clar, hem de sentir i viure.
L'orientació sexual la defineix de qui ens enamorem, amb qui establim relacions afectivo-sexuals. I per a saber-ho hem de viure diferents relacions on hi hagi enamorament.
No t'angoixis, a veure què passa en aquest viatge i si abans del viatge vols donar algun pas, estarem segures que ho faràs bé! El més complicat serà veure quina és la seva resposta però això no ho podem saber ni nosaltres ni tu.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat