Soc Gai i no se que fer...
Hola bones, desde fa mig any que crec que sòc Gai, perquè quan miro porno gai m'agrada molt...la cosa és que em posa molt un nen de la meva classe, l'altre dia es va quedar a dormir però no va passar res....
M'agradaria explicar-li primer a una amiga meva, com ho faig?
L'altre cosa és que també m'agradaria dir-li a el noi que m'agrada i proposar-li alguna cosa, pero no el vull espantar ni que es senti incomode...com ho faig??
Moltes gràcies!!!
Mariona Busto

Hola Stark879!
Entenem que amb aquesta amiga hi ha molta confiança, oi? Si és així, aprofita aquesta confiança per parlar-ne i explicar-li el que estàs sentint, els dubtes que tens, etc. Busca un moment de tranquil·litat on pugueu parlar amb calma i et puguis sentir a gust.
Pel que fa al noi que t'agrada, potser primer estaria bé que tinguessis més pistes sobre si entre tu i ell hi pot haver alguna cosa. D'aquesta manera no t'arrisques tant i vas una mica sobre segur. Sabem si a aquest noi també li agraden els nois? Té parella actualment? Intenta esbrinar més coses sobre ell, així et serà més fàcil fer el pas.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat