Pits
Hooola,
Tinc els pits caiguts desde que em van crèixer i tinc bastant complex... No li he dit mai a ningú a part de la meva mare, i sempre he estat buscant solució però cap em funciona... Faig una 90 de pit. No sé que fer, perque penso que a ningú li agradaré per aquest tema... Què puc fer? Estic bastant desesperada per tindre uns pits normals...
Mooltes gràcies♥
Sara Bujalance

Hola Sweet,
Ens expliques que tens complex pel fet de tenir els pits caiguts. Has fet molt bé en dir-ho a la teva mare, és la persona que millor et podrà escoltar i acosellar. Has de tenir en compte que el teu cos encara s'està desenvolupant i és probable que canvii més, ja que fins als 22 o 23 anys el cos i la ment continuen "creixent". Has de tenir paciència i respectar la maduració normal del teu físic, pot arribar un moment que els teus pits no tinguin aspecte de caiguts.
Dius una altra cosa que em sembla molt important, i és que penses que mai agradaràs a ningú per aquest motiu. Això NO és cert. A les persones ens agraden altres persones per molts motius que no tenen res a veure amb el físic. Estic ben segura que a tu t'agrada la companyia de gent que et faci sentir bé, que et tracti bé i et faci riure, entre d'altres moltes coses. Quan una persona es fixi en tu, no ho farà per com tinguis alguna part del teu cos, sino per quantitat de coses positives que estic segura que tens com a persona. Si no, pensa què és el que a tu t'agrada d'un noi, és únicament tot físic?
Per altra banda, si alguna vegada una persona es fixa en tu solament pel teu aspecte físic, et recomano que ho deixis passar, una relació basada en el físic no arriba a cap lloc ni és saludable per ningú. T'animo a que pensis totes aquelles coses positives de tu mateixa, que siguis feliç fent tot allò que t'agrada i que t'envoltis de gent que et faci la vida agradable i divertida. També t'animo a que deixis temps al teu cos per madurar del tot, com t'he dit abans, encara ha de canviar.
Una abraçada forta.