les meves cames
Hola, no macabo de sentir a gust amb el meu cos. magradaria tenir mes cames ja que tothom em diu que estic molt prima de cames. Jo intento menjar i faig esport perque aixo passi pero quan mengreixo (casi mai) mai es de cames, sempre es de panxa ( que tinc plana) . tambe magradria tenir med cul i tetes... Trobo que per lo alta que soc estic massa prima pero esque no se que fer per engreixsrme dels llocs que vui i tonificarlos. espero aue em doneu algun exercici i lgun tipus de dieta o aliment per ajudarme a fer tots aixo. mercii!!! un peto😘😘
Sara Bujalance

Hola Carla,
La solució al que planteges no passa per fer una dieta o un determinat tipus d'exercici. La solució passa per deixar que el teu cos es desenvolupi al seu ritme. No ens dius quina edat tens, però sent adolescent has de saber que encara et queden alguns anys per arribar a tenir el cos i la ment totalment madurs. Dius que vols engreixar les cames, el cul i els pits, i tot això que vols es més que probable que es desenvolupi de forma natural amb la pròpia maduració de fer-se adult. Quan la gent et digui si tens una part del cos prima, et recomano que intentis no fer cas als comentaris, moltes vegades le gent no es para a pensar com poden afectar les seves paraules. En el teu cas, et sents malament perquè voldries canviar algunes parts del teu cos i els comentaris reforcen aquest desig que ja tens.
L'únic que has de fer en aquest moment és portar una alimentació saludable i equilibrada, que vol dir que mengis tots el grups alimentaris, segur que ja has treballat a l'escola la piràmide alimentària. A més a més, si fas exercici cada dia ajudaràs al natural desenvolupament del teu cos de forma positiva i sana. Fer esport no significa haver d'anar a un gimnàs si no t'agrada, simplement amb sortir a caminar cada día uns 45 minuts el nostre cos ja funciona millor. Si hi ha algun esport que t'agradi, molt millor perquè ho disfrutaràs molt més.
Espero que pensis en tot això que et diem i no t'amoïnis per arribar més ràpid del que toca a tenir el cos totalment desenvolupat, perquè tot porta el seu temps.
Una abraçada.