Jo no volia...
Jo no volia, però m'he acabat enamorant d'ella. Fa un any que la conec i pocs mesos després em vaig donar compte que no era una amiga normal i corrent per ami, que volia estar amb ella les 24h del dia.
Ara ella te ''novio'', i fa poc li vaig confesar tot, perque em moria de gelos.
Em vull oblidar d'ella i no se que fer... AJUDA SISPLAU!
Laia Sala

Hola!
La línia entre l'amor i l'amistat pot arribar a ser molt fina!
Has sigut molt valent confessant els teus sentiments i acceptant els d'ella.
I ara et toca començar a passar pàgina seguint les 3 distàncies:
• distància FÍSICA - evita quedar amb ella i veure-la més del necessari.
• distància VIRTUAL - deixa de mirar les seves publicacions, les seves connexions...
• distància MENTAL - centra't en tu. Posa el focus sobre teu i decideix què et ve de gust fer. Queda amb els teus amics, fes coses amb altres persones....
Mica en mica veuràs que apareix una altra distància: la distància EMOCIONAL, on seràs capaç de parlar, quedar i riure amb aquesta amiga sense que et faci mal.
Per això, potser necessitaràs explicar-li a ella que necessites aquesta separació durant un temps. Per poder-te "refer" i continuar amb la vostra amistat d'aquí una temporada....
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25