Necesito ajuda!
Hola, llevo tiempo mirando esto pero nunca me atreví ha escribir.
14 Años
Necesito consejos es que no quiero estar con mis padres son muy pesados haber me dan dinero cuando salgo pero es que me dicen donde vas? con quien vas? y eso ami me enfada muchísimo es que me molesta mucho estar con ellos no quiero estar con ellos son muy pesados les quiero pero les odio no me dejan hacer nada.
Ni siquiera me dejan hacerme un piercing joder es que me da rabia son unos pesados... llevo tiempo pidiéndole el piercing desde los 11, si parece algo absurdo no? pero jode mucho me dan asco...
Mis amigos beben i fuman i yo... pues no antes lo hacia pero me pillaron i me dieron tal osta que es que no me dejan ni fumar i ni beber...
Laia Sala

Hola!
Em sap greu dir-t'ho, però la feina dels pares és aquesta: intentar protegir i assegurar-se que els fills no prenen mal. Ells són els teus responsables fins als 18 anys i per això és normal que vulguin saber on vas i amb qui vas. Per què et molesta tant que ho sàpiguen?
Mica en mica t'aniran agafant confiança, però te l'hauràs de guanyar. La llibertat es guanya amb responsabilitat. És a dir, si tu et mostres responsable (arribes a l'hora, en bones condicions, ajudes a casa...) ells t'aniran deixant més espai per poder sortir amb els amics i anar a concerts, festes... Però t'ho has de guanyar.
Busca de quines maneres pots ajudar als de casa i parla amb ells: què volen de tu? Què esperen de tu? Potser així serà més fàcil veure què has de fer per anar guanyant més llibertat!
Ara, també et dic una cosa: quan uns pares són patidors... sempre seran patidors! així que comença a acceptar-los ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25