Quin dels 2?
Bones!!
Jo estic de lio amb un noi, cosa que per aquest nen crec que estic sentint coses pero no ho sé del tot bé, osigui m'agrada moltíssim estar amb ell, sempre que quedo amb ells estic molt agust i sempre estic desitjant tornar a veure'l. Pero m'ha desconcertat veure al meu ex lio (per dir-ho d'alguna manera) i ara estic una mica rallada. Perquè clar a mi aquest nen m'ha agradat molt de temps, concretament un any i crec que ja l'he oblidat. Però al veure'l m'ha rallat perquè nose si encara sento alguna cosa, si per l'altre nen també, no ho se. Estic feta un embolic. A part son amics i van al mateix grup d'amics. No se que significa, ni que hauria de fer... Encara em segueix agradant o nomès es el record que em fa pensar? M'agra l'altre nen?
Espero que em pogueu ajudar, gràcies!
Laia Sala

Hola anònima!
Tens un petit embolic sentimental, però és completament normal!
Quan ens ha agradat molt una persona i la tornem a veure és natural que s'activin alguns sentiments, alguns records i una mica de nostàlgia. Això no vol dir que no l'hagis oblidat, simplement que li tens un carinyo especial.
Per altra banda, si fa poc que us esteu veient amb aquest nen... potser necessites una mica més de temps per acabar de descobrir què sents per ell.  A vegades els sentiments poden ser una mica confusos i necessiten que passin algunes coses per acabar de veure si realment t'agrada, si te n'estàs enamorant o si, simplement, és una persona amb qui et sents a gust. No tinguis pressa a descobrir-ho! Ves veient com et sents amb ell i mira com evoluciona...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25