Penso que em preucupo massa i nose si n'hi ha per tan
Sempre he sigut una persona que li preocupen les coses. I em capfico massa i pateixo... Em passa molt amb un noi (amb el que estic de lio) ja que per exemple cada cop que penja una foto a instagram i li comenten noies em preucupo molt i penso que li mola una altra noia. O quan no m'etiqueta a les fotos penso que li passa algo amb mi... i com aquestes coses més. Nose si és normal que em preocupi tant...
Gràcies i petons adolescents! :)
Helena Angel

Hola sara2002,
Aquesta consulta aniria millor a la categoria de "psicologia" ja que no té a veure amb la sexualitat. Però et donarem una resposta. Actualment se li dóna molta importància al feedback que les xarxes socials ens donen, el número de "likes", qui t'etiqueta o amb qui es pengen fotos, però no podem perdre de vista que això és un món virtual, no podem centrar-nos només en el que passa a nivell virtual per fer-nos una idea ni de la persona ni de si li agradem a algú...
Possiblement aquestes coses que et fan estar preocupada és fruit d'inseguretats, potser si parles amb ell i deixeu clar què sentiu l'un per l'altre el que ell pengi a les xarxes social deixarà de tenir importància...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat