confosa
Hola!
L'altre dia vaig quedar amb el noi amb el que estic de lio. Ens estàvem liant i de cop va acostar la seva mà cap al meu chichi i em volia fer deditos, però jo no vaig voler i li apartava la mà. No és que no vulgui que me'n faci sino que tinc por del què pugui passar ja que mai m'he n'he fet...
Voldria saber:
Què podria passar si ell em fes deditos.
Si quan anés al ginecòleg ho veurien
Moltes gràcies i petons! :)
Helena Angel

Hola de nou sara2002,
Si no estàs segura de donar aquest pas amb aquest noi no l'has de donar. Pots indicar-li què és el que t'agrada, si mai t'has masturbat pots dir-li que no ho has fet mai. Si vols, sents curiositat o tens ganes, també pots començar a descobrir com funciona la teva sexualitat a nivell individual.
També pensa que si comences a experimentar amb aquest noi, sempre i en qualsevol moment pots dir "prou", igual que pots canviar d'opinió, o directament pots dir-li que no vols fer aquest pas encara... tens dret a donar la teva opinió i és bàsic que en pugueu parlar. La comunicació sobre sexualitat és MOLT important!
Pel que fa a les teves preguntes:
• "Què podria passar si ell em fes deditos"
Si ho fas sense estar segura de voler donar aquest pas possiblement estaràs tensa, no estaràs còmode i no serà massa excitant. Si ho vius sentint la curiositat, les ganes i el t'ho passes bé, possiblement podràs passar-t'ho bé (fer deditos, no significa que els hagi d'introduir dins la vagina, et pot estimular la zona del clítoris, segurament serà aquí on podràs sentir més plaer).
• "Si quan anés al ginecòleg ho veurien"
No ho veurien si no introdueix els dits, si els introdueix, podran detectar si l'himen està intacte o té alguna fractura però això no significa res. Antigament es relacionava molt l'himen amb la virginitat, però s'ha vist que podem tenir himen o no i això no significa res.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat