Petit dubte (2)
Hola,
M'ha semblat que no heu penjat la primera que vaig fer, per tant la torno a fer una mica diferent ja que m'ha passat una altre cosa.
Ja fa un any vaig anar a un centre d'atenció de transtorns alimentaris (psicoleg), i em van dir que tenia una cosa que es diu tipus selectiu. Durant aquest any no he millorat gens.
Vaig anar al pediatre perque em feia mal el peu, i em van dir que estava pàl·lida, i vam parlar sobre ľalimentació i em van dir que em farien una analitica. A hores ďara ja m'ha ľhan fet. I TINC POR DELS RESULTATS
A classe i als campus em diuen que estic molt prima, abans hi estava d'acord, pero ara una part del meu cervell m'ho fa dubtar.Faig bastant ďesport i la meva familia es prima, pero menja bé.
A ľestiu anire a uns campaments i la meva mara els hi ha ezplicat el meu problema i tinc la sensació que em sentire molt controlada i diferent.
Anys 12
Pes entre 35 i 37
Alçada 1,55
PD:M'agradaria que em diguessis que tinc o que puc fer
PD2: Ho sento per les faltes estem a vacances i no estic per escriure bé
Laura Medrano

Hola guapa!
Grácies per escriure'ns al consultori!
Pel que dius estas preocupada pels resultats de l'analitica però penso que en realitat hauries d'estar tranquila perquè si surt alguna cosa malament, podreu posar-hi remei, no? El pitjor seria que alguna cosa dins teu estigues funcionant malament i que ningú se'n adonés...
Ara bé, segons ens has dit ja fa temps vas anar al metge a un centre de trastorns alimentaris i allà et van fer un diagnòstic. Segurament si últimament t'està costant és perquè no estas recuperada i segueixes patint.
És normal que la mare hagi explicat als campaments que no estàs al 100%, tu també ho haguessis dit en el seu lloc, oi? Pensa que no es tracta de que et sentis controlada ni res per l'estil sinó que està bé que els monitors sàpiguen què és el que et passa per si algun dia no estàs bé. T'aconsello que els primers dies de campaments intentis fixar-te en algun monitor/a que et caigui bé i que confiis en ell/a per explicar-li com estàs. Ells estan allà per ajudar-vos així que si tens qualsevol problema o dificultat pots confiar en ells, i si saben el que et passa, encara millor, no creus?
A part, t'aconsellem que t'ho passis súper bé, que et permetis gaudir, riure, jugar...
Una abraçada ben forta!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org