pinta de pues amples
holaaa
estava llegint el consultori i he vist dos noies que preguntaven algun tractament per al cabell arrissat i a les dues els hi heu contestat que el millor que es pentinin amb una pinta de pues amples.
Jo sóc una noia amb el cabell molt llarg i molt arrissat i últimament estic intentant cuidar-lo ja que és molt bonic i no vull fer-lo malbé. El cabell me'l pentino sempre just al sortir de la dutxa pero ho faig amb un respall gran perquè sinó puc tardar 30 minuts ja que se'm enreda moltíssim, però crec que també me'l danya molt. Després passo una pinta per a que el rinxol em quedi més bonic.
llavors ara que he llegit aixo de la pinta he pensat que seria una bona idea resenredar amb aquesta, però sincerament per pentinar no ho veig gaire clar....
Algún consell sobre la pinta? o com utilitzarla o alguna manera de no carregarme el meu cabell?
sorry pel rollo i gràcies per respondre
Sabina Vilagrasa

Hola bonica!
De rollo ni un! Ens encanta que ens facis arribar qualsevol consulta o dubte que puguis tenir. Doncs si, comentàvem i recomanàvem que és molt millor pentinar-se el cabell amb una pinta de pues amples i arrodonides, ja que d'aquesta manera és més fàcil desenredar els cabells sense la necessitat de tibar massa.
A més a més, amb la pinta de pues amples evitem que el cabell es trenqui i tingui un aspecte 'quebradís'.
Una abraçada molt gran!
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.