Cabell més llarg
Hola! Tinc el cabello més o menys per l'espatlla i m'agradaría que em creixi molt més ràpid perquè vull veure'm amb cabell llarg. Ja sé que això és questio de temps i de paciencia, però al meu cabell li costa molt de creixer, gairebe porto 3 anys amb la mateixa mida de cabell i no sé que fer per tenir-lo per la cintura. Em podrieu dir alguns "tips"?
Gràcies
Sabina Vilagrasa

Hola bonica!
Tal com ens demanes et fem 'arribar' alguns tips sobre com pots aconseguir que el cabell et creixi més. Però, sobretot, com molt bé dius tu, això requereix paciència i dedicar-li molts 'mimos', ja que el creixement del cabell depèn de molts aspectes.
-Tallar les puntes: que no et faci por tallar-les. De tant en tant, va bé que les anem regenerant.
-Per a un bon creixement del cabell és molt important seguir una dieta equilibrada.
-Intenta evitar portar sempre el cabell recollit. Si portes cua mira que la goma no t'apreti gaire.
-Evita també fer-te trenes o cues amb els cabells molls.
-És important mantenir el cabell ben hidratat i utilitzar els productes que s'adiuen al nostre tipus de cabell (sabó, condicionador i mascareta).
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Una abraçada gran!
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.